Fortsätt till huvudinnehåll

I'm back!

Halli hallå

Förlåt bloggen att jag bara försvann. Jag hade en massa blogginlägg i huvudet och ville skriva mycket under julledigheten men jag vet inte, livet hände. Det blir nog lite så, när en bor många mil ifrån alla dem en älskar och helt plötsligt är nära dem igen så bortprioriteras en liten blogg minsann. Rimligt ändå.

Jag är hemma i götet nu i alla fall. Kom hit den fjärde och har sedan dess hunnit med att gråta över att jag är ensam igen (det är ju kul med känslor eftersom jag under hela borensbergsvistelsen längtade hem till gbg och när jag väl kom hit ville jag bara åka till mamma och pappa igen), jobba över trettondagshelgen, hängt på jobbet med alla mina världsbästa kollegor, bondat med slackerlyan för att inse att jag faktiskt älskar den och nu senaste varit på kurs med alla mina volontärkompisar som gör samma sak som jag fast på andra ställen.

Vi träffades för första gången i början av september och var sådär stela som en är med människor en träffar för allra första gången. Fördelen med att åka på en 5-dagarskurs det första en gör med nytt folk är ju dock att en snabbt blir bästis och bundis med alla så när vi skulle skiljas åt på göteborgs centralstation var det sorgligt att veta att vi inte skulle träffas varje dag längre. Sedan dess har jag träffat en av dem, David, minst en gång i veckan eftersom vi jobbar i samma församling, flera av dem minst en gång i månaden eftersom vi går på samma bibelskola, två av dem, Agnes och Oskar, en gång när jag hälsade på dem i Örebro och den sista av dem, Loe, ingen gång alls eftersom hon jobbar i örnsköldsvik och det är ett himla projekt att sig dit upp.

I måndags träffades vi allihopa igen, på Helsjöns folkhögskola, och det var underbart. Till och med ännu bättre än förra gången. Väldigt intensivt med lite sömn och lite egentid men ändå, fantastiskt. Oskar sa det igår kväll och jag kan inte annat än att hålla med "jag tycker ju om er allihopa så himla mycket!" Dem ska jag se till att behålla i livet mycket länge <3

Jag kom runt tre idag och har sedan dess chillat galet för att hämta upp lite social energi och masat mig ut till Ica för att köpa två avocados och ett paket mjölk. Om ett litet tag kommer My över för att ha sleepover så jag är väldigt taggad på att vara uppe länge, äta äppelpaj och titta på film. Mys i stora mängder.

Ha det!

Kommentarer

  1. Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Best Of: Wild Kids - avsnitt 4

Det har hänt igen! Ännu ett avsnitt av Wild Kids har sänts! Den här gången var det faktiskt underhållning på hög nivå. Här är.... HÖJDPUNKTERNA Tio spänn på att de kommer att slåss om Paradiset idag Girl, du har då inte sett mitt hår på morgonen Bara att hala upp de där tiokronorna för någon ser ut att ha rätt BOOM Hade växelvis händerna framför ögonen för att det var så spännande. Skojar inte YES YES YES SÅJA Gullelejon Besvikelsen Adams hår är så GOALS När produktionen inte har råd med fler barn Alltså Efraim och Tim, HUR GULLIGA?! Björnarna fick en biljett till Vattenpalatset men de borde kanske fått en lektion i stavning med tanke på banderollen i bakgrunden... Kan vi bara ta ett ögonblick till att småfnissa åt att SVT är lite kluriga ibland och kallar Björnarna, det vill säga laget fullt av människor, för skogens farligaste rovdjur? Funny because it's true Efraim tycker in

Best Of - Wild Kids, avsnitt 2

Igår firade jag att det i onsdags var 10 år sedan den första High School Musical-filmen släpptes med en episk fest tillsammans med mina kompisar. Vi dansade, tolkade låtar från filmerna och avslutade hela alltet med att se sista filmen tillsammans och konstaterade, med både skräck och längtan för min del, att det inte är speciellt långt tills vi är där själva. Vi får dock inte glömma helgens andra stora händelse. Det var dags för WILD KIDS ännu en gång. Precis som förra veckan kommer här det allra bästa från fredagens program, sammanfattat i bilder. Starka scener när björnarna badar och sjunger Hasse Andersson. Lejonen får börja leverera snart för annars finns det risk att jag överger mitt livslånga lejonenhejande och övergår till björnarna. Är benägen att hålla med dig Filippa   Största samtalsämnet hos lejonen: Hur björnarna har det Rimliga förväntningar på ordet "eldkamp" Vet inte med er men detta är lätt de co

Best Of - Wild Kids

Det var fredag igår, ifall någon lyckades missa det, och veckans största händelse inträffade. Wild Kids började!! Satt bänkad tillsammans med landets alla tioåringar och fick nostalgitripp efter nostalgitripp. Saknar visserligen tiden när Ola Lindholm var programledare men Rickard Olsson gör ändå ett väldigt bra jobb. För er som missade det eller vill uppleva det igen kommer därför gårdagens bästa händelser, fångat på bild När frågan "hur ska vi få inledningen att se cool ut?" dyker upp är svaret alltid att låta deltagarna springa uppför ett berg. Alltid Tuffa deltagarpresentationer since 2005. Saknar tiden när varje person fick ta med sig valfri sak till lägret. Min idol kommer för alltid att vara killen som tog med sig sin kanin. Skulle regerat exakt likadant om någon berättade att ett lag skulle bli tvungna att bo i "Träsket" Det här med taktik är ingen viktig grej för årets